Ellie Goulding



Jag har nu lyssnat på Ellie Goulding i 3 dagar och jag fastnar mer och mer för hennes röst och hennes musik. Det Var längesen jag hittade en artist jag riktigt fastnade för. Den senaste var Marina and the diamonds när hon släppte sin självproducerade video "Im not a robot" för ungefär ett år sedan.

Dock så är Ellie mer producerad men av samma skivbolag som producerade Marinas skiva.

Ellies sound är som en blandning av Little Boots och Miss Li alltså ett väldigt sofistikerat och lungt men även poppigt och möjligt dansvänligt.

Bilden övanför är hennes singelomslag till låten "Starry Eyed" men jag länkar till hennes album med namnet "Lights" HÄR..

Kommentarer
Postat av: malin

svar: Jag vet.

2010-03-07 @ 18:17:58
URL: http://postbedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin