Dagens inköp.

Jag fick visst inte peppa över en sak. men ajja här är vad jag har köpt idag.

Jeans skorta från H&M 250 kr

Q magazine 69 kr.

Och även om jag inte kommer se Lady GaGa i globen kommer jag vara glad ändå även om jag missar henne men jag måste ändå lära mig att livet går vidare även om jag blir grovt besviken. det kommer fler chanser. jag missade jue depeche, fever ray, little boots förra året men jag fick jue se marina and the diamonds och efter den konserten så mådde jag så jävla bra.

 

Det kommer fler gånger. Tycker om er alla <3


Kommentarer
Postat av: Aneta

Jag tycker vi ska se henne, förlåt att jag var så opepp men jag har så ont i ryggen bara tanken av att resa, stå upp på en konsert får mig att vilja gråta av smärta. Men det är det värt lite polska tabletter så blir det fint.

2010-03-07 @ 18:34:36
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin