Snart är det dags för Dalarna!

Ja imorgon är det min sista dag i skåne eller ialf för 10 dagar som jag kommer spendera i dalarna. Ja jag ska visst fira midsommar i dalarna och det ska väl bli riktigt najs och se hur det är där ute i landsbyggden, jag tror inte att jag har har varit i sådan extas att resa inom sverige någon gång men det kan bero på att jag även kommer gå på peace and love festivalen vilket jag verkligen ser fram emot.

Nu kanske denna bilden är extremt stereotypisk för dalarna men det är ett väldigt fint landskap och jag ser verkligen fram emot att överanvända min kamera där för det jag har sett på bilder så är det väldigt vackert där.

 

Annat som har hänt idag är att jag har haft "picnic" i Folkets park i Malmö med mina goda vänner Levinia, Linn och kära BC så hela dagen har varit massa fin faktiskt och ja jag har knarkat kent hela dagen för jag har köpt deras senaste skiva idag :D.


Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin