okej okej okej jag dog lite.

hon var så jävla snygg. okej jag kan knappt säga något mer än det. jag gilla hur ren videon var på något sätt, ja den är väldigt lik madonna som om det skulle vara någon ripoff men det var faktiskt steven klein som regisserade videon men han har jobbat så oerhört mycket med madonna och gett henne sin stil så den är mer steven klein än madonna.

Förövrigt så har det blivit min favorit lady gaga video. den är mörk och har allt förutom produktplacering om man inte räknar kleins och gagas namn precis i början. men finns absolut inga störande moment. Den är brutalt som få och jag måste säga 2010 bäst komponerade video någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin