Helt galen sommar!

Ja nu är det visst officiellt jag ska till Peace and love med så jag tänkte jag kunde dela med mig av alla artister som jag trånat för at se i en lista.

Dom med Fetstil är extra viktiga. Men detta är helt galet att just detta blir året jag verkligen ser musik jag gillar speciellt när jag kommer se Lady GaGa 19 nov här i Malmö. Nu saknas det bara goldfrapp och franz ferdinand men är så lycklig :D.

23 fetstilta av 48 spelningar.

Lily Allen
Kent

Mando Diao
Mika
Robyn
The ark

The Hives
The Kooks
Vampire Weekend
Amanda Jenssen

Ane Brun
Familjen
Hästpojken
Johnossi
Lasse Lindh
Markus krunegård
Andreas Grega
Anna Von Huasswolf
Den Svenska Björnstammen

Fibes oh fibes
Name the Pet
Donkeyboy

The chemical brothers
Girls
Iggy and the stooges
Jens lekman
JJ
Jónsi

LA roux
LCD soundsystem
Lykke li
M.I.A
Marina and the diamonds

Miike snow
Mumford & Sons
Taken by trees
The tallest man on earth
vit päls
The xx

This is head
Efterklang
Salem al fakir

Band of horses
Jenny wilson
Shout out Louds
Jonathan Johansson
(Ingenting)
Kapten Röd


Kommentarer
Postat av: Anonym

The chemical brothers ska borde ju faktiskt vara fetstilat

2010-06-21 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin