Saker som har hänt..

Jag har jue inte Bloggat på ett tag och jag känner att jag just nu inget har bättre för mig.
Men såhär är det. Jag har haft inbrott i min lägenhet och jag har försökt ordna med polisen ett tag nu och datorn blev stulen så den datorn jag bloggar från just nu är bara en dator jag har lånat från pappa men min dator bör komma om någon vecka till.
Dom stal även min kamera så kan heller inte visa alla mina foton från Dalarna så jag blev lite förstörd att både bilderna från datorn och kameran är borta och jag kommer absolut inte få tillbaka det någon gång i mitt liv. Det är en del av mitt objektiva liv som är borta för evigt och aldrig kommer tillbaka.
Det är först nu jag orkar göra saker jag tycker är kul igen :)
Så hade och jag hoppas jag inte har förlörat för många läsare.

Kommentarer
Postat av: LIN

fan vad synd :/!

2010-07-22 @ 23:00:45
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin