Till skillnad från...

...alla andra bloggare eller i alla fall från storbloggarna så fick jag inte upp precis jag gick faktiskt upp halv 7 imorse då jag somnade väldigt tidigt igår efter då jag hade varit hemma hos Elli med Berit.

Jag höll hela tiden på att somna när vi satt och kollade på Desperate housewives så jag bestämde mig att det var dags att åka hem för att sova. När jag kom hem så hade jag såklart piggnat till då det var kallt ute och man fick en liten energi kick men den energikicken varade bara en timme för sedan slockna jag och sov hela natten med mina kläder på tills nu klockan halv 7 imorse.

mellan den tiden och nu så har jag hunnit se en film, läst bloggar och samt redigerat lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fantastiskt.

Jag vill också kunna vakna så tidigt.

/L

2010-01-03 @ 17:28:09
Postat av: von Banan

hahaha ofta, "höll på att somna" du sov 80% av tiden xD

2010-01-03 @ 23:26:41
URL: http://underthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin