Pearl Fiction

Detta är då sångaren från bandet Zeigeist som tyvärr splittrades (eller som jag har hört gick deras skivbolag i konkurs). Men en av sångarna i bandet startade senare nu en solokarriär och han kallar sig Pearl Fiction.

LYSSNA PÅ PEARL FICTION HÄR

Ni som har hört Zeigeist innan känner igen musiken men ni som inte är insatta i musiken så är det en sorts pop/synth/electro och jag tycker det är en väldigt intressant genre.

Pearl Fiction



Jag gjorde även ett skrivbordbakgrund till min dator det är bara och fråga så skickar jag det till er mail.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Zeigeist splittrades inte pga att skivbolaget gick i konkurs. Spegel (skivbolaget som Zeigeist var skrivna på) är fortfarande igång. Zeigeist splittrades av personliga skäl. Men det är skönt att per störby är igång igen.

2010-01-08 @ 15:54:02
Postat av: Anonym

Ny singel! www.pearlfiction.com

2010-06-28 @ 11:56:16
URL: http://www.pearlfiction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin