Modeller...

Jag vill fota mer nu när året precis har börjat och jag har börjat vara aktiv på Deviantart igen. Så Fota är det jag vill göra. Men som kille är det sjukt svårt och hitta kvinnliga modeller då kvinnor känner sig mer säker med en annan tjej och med en kille som fotograf skulle dom kanske känna sig mer otrygga som om jag vore en pervers gubbe.

Jag är verkligen inte det jag vill bara starta en framtid karriär som fotograf men det är verkligen inte en dans på rosor och hitta modeller. sjukt jobbigt.

Det finns väldigt många jag vill fota men jag inte vågar fråga för att jag vill inte verka vara ett creep men om jag ska ta det på allvar och verka seriös måste jag ändå ta intiativ och fråga runt verkligen..


Kommentarer
Postat av: Berit

jag ställer upp om du behöver, så du vet :)

2010-01-24 @ 19:11:34
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Leva

Du vet att jag ställer upp om det behövs hjärtat! Kram Leva

2010-01-24 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin