Marina and the Diamonds debut skiva! + musikvideo-bomb

Med namnet "the family jewels" så är jag i extas.

Otroligt vackra Marina


Jag har lyssnat på henne ända sen hon inte var känd alls utan bara spelade i youtube videos och jag har verkligen följt hela början av hennes karriär. Desutom var jag på hennes första sverigespelning och jag utbytte några ord med henne (det är inte så personligt som det låter tyvärr).

Men den 15 februari släpps i alla fall hennes Debut album och den genren hon sjunger i kan förknippas med Kate Bush och en sorts blandning av skönsång och indiepop.

Dom följande videorna är alla videos som hon har gjort.

Gå köp hennes skiva och se hennes senaste video "hollywood".

I am not a robot

Mowgli's road

Obsessions

Ni måste se videonerna! Det är en order!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin