Jag vaknade lite för sent...

Men Vi ska snart ut poch fota här så jag hoppas vi hinner då det blir mörkt väldigt fort för jag är väldigt sugen på att åka ut och fota.

Imorgon är det depche mode och ajg ser fram emot det väldigt mycket då det ändå är väl en stor grej att se dm live väl? Jag skulle egentligen sett dom på Arvika 09 men en av mina dåvarande vänner var svinig nog med att dissa mig utan att säga något men jag hann i alla fall sälja min biljett och åka till emmaboda istället.

nu ska jgöra mig klar! bye bye!

Kommentarer
Postat av: Aneta

Men vi hade det fint på emmaboda trots allt skit som hände där. Minns du Jehovas? <3

2010-01-24 @ 23:32:59
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin