Frågor!

jag blev utmanad av Gayellan

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN
För tio år sedan gick jag i 1an och var smått utstött haha!

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För 1 år sen börja jag riktigt lära känner dom vänner jag umgås med idag.

FEM SNACKS DU GILLAR?
ahlgrens bilar (rosa, gröna och vita) röda ferrari godisbilar och fläsksvålar (att jag inte är mer manlig än vad jag är)

FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL 
låtar e för lätt ni får artister.
1. britney spears ((tyvärr) dom flesta låtarna)
2. IAMX
3. Lady Gaga
4. The ark
5. melody club


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
humm jag skulle göra alla dom fem du önska att du kunde göra!

FEM DÅLIGA VANOR?

humm jadu!

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Varför just fem?

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
v-uringning och annat sådant.

FAVORITLEKSAKER
macbook, imacs, iphone, ipod och min kamera.

JAG UTMANAR AKRAFTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin