Några timmar har gått.

Några timmar har gått och jag sitter nu i mitt klasdrum och har svenska. jag kan vara ärlig att jag inte riktigt gjort vad jag ska men jag har alltid varit den som inte riktigt kan arbeta i skolan så jag har jue självklart arbetat hemma med vad vi skulle ha gjort.

Läraren är lite irriterad på mig och min vän för vi sitter och gör annat men vi är inte lika störiga som ettorna som har studion precis bredvid och spelar musik på hög nivå medans vi eller i alla fall dom andra försöker arbeta. Men vi försöker i alla fall inte störa.

HejHej Hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: yosef

färgade tygskor är jätteinne i år tills sommar, så det funkar lika bra det:)

2010-02-05 @ 11:07:20
URL: http://yosefh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin