Morgon uppdatering.

Ja Klockan är nu 05:21 och jag lyssnar på min spellista ed endast Lady GaGa och ritar upp mentala dröm photoshoots jag vill ha med den kvinnan och medans jag gjorde det så tänkte jag att jag kunde lika gärna göra reklam för min Da som Jag nästan hade glömt bort att jag hade.

Så jag har startat den igen och kommer vara aktiv nu lagom till vinterns slut (ni kan nå min DA genom att trycka på bilden) och när det börjar bli varmare.

Om niundrar vad jag gör uppe så är det för att jag planerar att dygna igen ikväll men det är för att jag känner att jag måste sova imorgon efter morgondagens händelser för annars kommer jag inte klara av det andra jag måste göra dagen därpå.

Jag kommer lägga upp ett inlägg till där jag vill ha er åsikt och jag hoppas verkligen ni ger er respons.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin