Jag ursäktar för mig själv!

Jag har inte haft så mycket att göra under den tid jag har varit borta så har absolut inte haft någon skrivlust..

Ja det har hänt en del saker i mitt liv och jag börjat precis nu få ett grepp om det igen, tar hand om mina dåliga vaner och börjar med ett hälsosammare liv igen för nu jävlar ska jag må bra.

Jag har köpt filmer skivor och böcker som det inte fanns någon morgondag och har återupptäckt min kärlek till musiken igen vilket jag mår riktigt bra av som om jag hade förlorat en nära vän

Vi hörs snart och ikväll ska jag se "A Single Man" Vilket jag ser fram emot totalt!.

Vi hörs snart igen och jag lovar ni kommer inte ångra att ni börja läsa min blogg om ni nu gör det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin