God morgon.

Jag vaknade från en kväll utan festande. Känns rätt skönt då man slipper bakfylla om man inte dricker så det är ganska fint ändå.

Två andra personer som jag trodde skulle gå gick inte heller vilket var skönt för det var två personer jag gärna hade velat springa på där. Men elli och dom andra gick.

Jag fick även ett jättefint sms av elli som sa "Det är inte det samma utan dig här". Jag blev helt varm inombords då och insåg verkligen att mina vänner trivs med mig och slippa såna här bloggråk som det är mellan Yosef och Paow/Dennis. Ajja sån publicitet får inte vi utan jag fick bara 60 unika besökare igår!?!?!??????!?!?!?

Galet och nu ska jag äta frukost för att ikväll får jag gå ut.

Kommentarer
Postat av: emmababbyy

fin blogg!



händer idag? :D

2010-02-13 @ 13:19:45
URL: http://emmababyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin