Tisdag.

Skolan började idag vilket jag har saknar ganska mycket fast vi började inte föräns 13 så det var en rött lång väntan mellan då jag vaknade första gången och då när jag verkligen skulle gå även om jag inte gick upp förens en halvtimma innan bussen gick.

Jag har även börjat flytta runt i min lägenhet som att flytta dit möbler och flyttat från möbler därifrån. Det känns otroligt skönt att ha allting där nu i alla fall.

Senare träffa jag upp Daniel och vi åt en riktigt efterlängtad pizza som för oss båda resulterade till en tillfällig mat-koma, sen efter det så tog jag en dusch efter lite slösurfande.

Jag har i alla fall gått och lagt mig nu till sängs med Daniel liggandes här bredvid mig ja jag vet att jag har lagt mig rätt tidigt men vi båda ska upp tidigt imorgon så det är rätt passande.

Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin