Tämkte jag skulle kommentera något om en kommentar jag fick.

Jag skrev tidigare om The sight below ett band som jag sa att det var. Någon kommentera detta till mig när jag skrev inlägget.



Jag bara undrar vad som hände denna personen när an var liten när han visar rakt på sak att han inte kna lära utan att attackera annat folk. JAg menade absolut inte att an var lik The xx men jag mena samma känsla i musiken om man tar bort rösterna och drar ut på det så det blir ett mycket mörkare och lugnare sound så pånminner dom faktiskt om varandra.

Att han iäns skrev det anonmt. stå för dina åsikter om du ska attackera folk. nu är du bara en anonym för mig som bara är otrevlig. lär istället för att döda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin