Lördag.

Jag har inte gjort särskilt mycket idag mer än att varit hos daniel och låtit malin baka bullar åt oss.

Senare har jag gjort middag och nu sitter jag hemma kollar på flightplan med en kopp kaffe. Imorgon ska jag städa och tvätta hoppas jag och jag hoppas att daniel hjälper till lite hehe för senare ska jag laga linssoppa till honom som jag hoppas att han kommer tycka om.

Filmen Börja nu igen men efter tolvslaget kommer jag ladda upp veckan mest lyssnade musik så stay tuned och kommentera gärna :D

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde sett Scoop istället för Flight plan.

För den där Woody Allen är något!

/L

2010-04-17 @ 23:19:57
URL: http://rymdsylten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin