JJ - N°2 N°3

 

Det var dom här två albumen jag pratade om innan. Dom här 2 albumen har jag på senaste tiden bliit helt förälskad i och lyssnar oftast på lugna dagar som den hära.

 

JJ heter bandet och N°2 är deras debut album och N°3 kom ut nu iår. Skivorna är väldigt lika varann med det hära lugna elektroniska pop soundet som är väldigt lätt att slappna av till men även kan peppa till vardagen lite. JJ består av två svenskar som jobbar tillsammans och dom båda sjunger. jag vet inte riktigt om dom använder något akustiskt men jag skulle tro att båda är lika delaktiga i produktionen som den andre är.

 

Så nu tycker jag att ni ska lyssna på dom här 2 albumen på Spotify så fort ni bara kan!

 

Hörs!

 


Kommentarer
Postat av: LIN

du ser jättegammal ut på bilden!

2010-04-05 @ 22:48:50
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin