God morgon

Jag sitter här nu utanför min skolan Jag skulle egentligen ha lektion men nej nej vi har ingen lektion så mitt stressande imorse var helt i onödan.

Athina och linn sitter med sina datorer och håller på med chatroulette.

Ahjustdes händelsen igår! Jo det var så att jag och daniel stack till barista efter att linn och Athina hade varit i min lägenhet. Ja och när vi kom dit så Skulle vi beställa precis som valigt fast daniel skulle av någon anledning betala den dagens fika för mig. När han som var i disken fick reda på detta så kommer han med kommentaren "jaså så pappa betalar". Efter dom få orden så kände både jag och daniel ett allmänt obehag.

Ja det var gårdagens händelse men ja nu ska vi sitta här en stund till ialf till nästa lektion så hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin