En Spirituell paus.

Jag har haft en väldigt lång och uppfriskande paus från allt och så som det är nu har jag fått ordning på allting rut omkring mig.

Jag har ordnat med min första egna lägenhet träffat fina människor tagit farväl av fina människor och fått en speciellt fin människa i min närvaro som jag känner starkt för.

Just nu är det faktiskt påsklov och jag chilaxar rejält här faktiskt, har gjort en massa nödvändiga saker saker och känner nu att jag har fått ordning. Jag har även en massa fina kläder jag vill visa upp då jag precis varit i berlin på vintage shopping så det kommer bli massa fint.

Igår var det en kort barrunda med ettt väldigt oväntat och rätt surrealistiskt slut men ja jag överlevde kvällen och jag kunde inte sluta skratta åt just detta haha.

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag secondhandshoppade i Paris. hihihiihih

/L

2010-04-03 @ 15:29:11
URL: http://rymdsylten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin