Programmet Ullared

Jag har börjat följa programmet Ullared som handlar om köpcentret med samma namn och jag måste säga att detta programmet kan få mig att skratta högt ena sekunden och sedan må jättedåligt nästa.



Anledningen till att detta får mig och må dåligt är på grund av morgan (han som är längst till vänster i bilden). Han är nog definationen av ensamhet. Här är något han har sagt i programmets gång "Om man som jag inte har haft den bästa tiden på jorden så kanske man får det bättre i himmelen".

Det citatet fick mig att må sjukt kasst, där sitter han i sitt stora hus och grillar för sig själv på kvällarna och blir ledsen när hans vänner hittar några för han tycker allt leder ändå tills skilsmässa. Jag vill bara krama honom, det är så synd om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin