Nu är jag fan arg!

Vi vet alla vem Amir gaybloggaren är och han la upp detta inlägget på sin blogg:


Jag satt och läste detta med hakan nere vid knäna. Hur fan kan man vara så retarderad och säga detta på sin blogg även om han inte är seriös (han håller på att "hunderstrejka") förstår inte han kan vara den största manliga bloggaren där ute.

Han har härmat detta med "smaltips" från Dennis M (någon betydligt bättre "gayblogg än Amir") och han förstår verkligen det här med ett bra välmående. Han säger inte att man ska svälta sig, han tipsar hur man äter nyttig vare sig du är överviktig eller undernärd så Dennis får ett stort Plus från mig.

Tryck på bilden för att komma till hans Blogg.

Jag ursäktar för att jag tar din bild om du ser detta men vill bara ge dne lilla summan publicitet jag kan ge dig.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin