Kommentarsvar Nov 08 2009

Jag Tänkte nu när jag ändå inte har så många kommentarer så tänkte jag kunde svara på ALLA kommentarer just nu och jag lägger upp dom här som ett inlägg så det är typ frågestund hela tiden. Detta kommer få en egen kategori. och om jag har fått en kommentar så lägger jag upp ett inlägg varje kväll innan jag lägger mig.

"nu ska man snart dra sig"

Postat av: Tove/Tuz@BDB
URL: http://blindfan.blogspot.com/
Vad tyckte du om albumet?

Jag fastna inte för så många låtar, max 4 för min del :)

 

Jag tyckte faktiskt om hela skivan så du får ta och lyssna igenom den några gånger så låtarna fastnar. var likadant för mig med tillbakatill samtiden men nu älskar jag skivan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin