Känner mig sådär lagom fresh.

Känner mig inte så fräsh idag haha.

Men det e nog för vi håller på att skriva om bloggar igen i skolan (känner mig smutsig när jag skriver i en blogg jag inte känner något för) jag är smtt rädd för att jag inte kommer orka blogga här då hehe. Det kommer dock inte hända igen för jag har bestämt nu att jag kommer satsa på att skriva här och bli nästa kissie. höhö ellerinte.

Ja idag är det föresten fredag om ni inte redan har glömt det men ikväl spelar Takida i malmö, inte för att jag bryr mig för jag kommer antagligen bara sitta inne och kolla på idol ikväll och hoppas att inte calle åker ut för det är han jag hejjar på (tönt).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin