Kan inte sova.

Ja jag kan inte sova men det är dock inte så ovanligt att jag inte kan det. Men bitter är jag inte över det kommer vara jäkligt trött imorgon precis när jag har vaknat men sen blir jag pigg när dagen har börjat gå igång.

Men jag tänkte berätta lite om dagen faktiskt. Ja skolan har varit allt som vanligt plus att vi slutade tidigare, några kom för sent och som sagt för lite att göra i skolan. Efter skolan stack jag och Elli ut på stan för att äta lite innan vi skulle hem till Levinia (en Gemensam vän vi har). Där satt vi och hade trevligt eller dom låg på varann så det var mest jag som satt och såg på och pratade med dom.

Levinia (bilden lånad från hennes BDB)

Mot kvällen så ringde Fredrik mig och sa att han kunde hämta mig strax och att jag skulle göra mig redo. Det blev då några extra minuter att umgås med levinia och prata lite med hennes mamma och hennes vän (som är faktiskt jätte trevliga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin