Jag har hållt på med en massa här.

Hej hej.

Detta är faktiskt det första inlägget med ett textbaserat innehåll. Först och främst för att jag har haft massor att göra med designen på denna blogg och har inte hunnit tänka på vad jag ska skriva om än.

Men storyn är att jag flyttade från blogger till blogg.se då jag tycker att det är mycket lättare att ladda upp foton här (för det är faktiskt menat att detta ska vara en fotoblogg om att hur man tar foton och så vidare så det har nästan bara blivit foton uppladdade som inlägg änsålänge.

Men självklart så ökar min aktivitet här med, det är bara dom första veckorna då jag ska förflytta mig från blogger och bara vara här och det tar sin lilla tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin