Dagens Chock!

Detta är en händelse som hände mig idag när jag skulle ta bussen från skolan och in till stan.

Ja När skolan hade slutat så gick jag ut med mina vänner och på väg till bussen och allt var bra. Vi fick vänta lite extra på bussen då det var mycket folk som vanligt på busshållplatsen så det var en lång kö för att komma in. Vi har även skaffat sånna här "jojo-busskort" (det är som ett vanligt rabatt kort men man blippar det istället för att dra det).

Ja och när det var min tid att blippa så höll jag den kanske 2-3 centimeter från plattan och vänta på den skulle blippa fast den gjorde inte det så ja men då trycker jag kortet mot plattan och ser om det funkar bättre och precis innan jag hann göra detta så slog busschaffören på min hand mot plattan och jag stog där i chock.

Jag var mållös, hur kunde denna människan vara så stressad och ohyffasad att slå sina kunder? ja men såklart blippade den också och min resa var betald men man kan jue vara artig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin