Big Miss T

Tjenixen Big Miss T här!

Sjukt lame men ja tänkte gästblogga här hehe. Jag älskar att blogga eller nä det var osanning. Jag sitter här brevid Jesper och lyssnar på hans babe Rihanna. Jag fattar faktiskt inte varför han lyssnar på henne när man kan lyssna på Kings Of Leon, Kasabian eller Editors? Konstig är han, fast snäll.. nu blev det konstigt. Aja, idag prova jag ett läppglans som gör läpparna större och det funkade faktiskt skitbra! Ni ser ju mina sexiga läppar här, fan vad het jag är idag, mjau! Nu pallar jag fan inte mer och Jesper är nog uttråkad. Besök min kända blogg fast det har ni nog alla redan gjort, iwillriseiwillsink. Puss och hästbajs.



Kan man skaffa en coolare kompis? Respekt!

Kommentarer
Postat av: alex

fasiken va snygg

2009-11-26 @ 10:03:42
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin