Sådärja!

Nu sitter jag här i soffan denna söndagskväll och det är den tredje advent.

Jag har vilat ut från igår och så har jag hittat min julklapp (som är inslagen) och skakat på den lite men jag har tyvärr inte listat ut vad det är än. Snart får jag mat från mcdonalds igen (för jag är på Diet) och det ska bli redigt gott.

Som ni kanske märkte så slutade filmerna igår inte föräns 7 på morgonen och dom filmerna vi såg var:

  • Snabba Cash
  • Old Dogs
  • Up In the Air
Jag gillade mest Snabba Cash och jag måste säga att svensk film blir bara bättre ovh bättre.

Nu lyssnar jag på min GaGa och ska snart leta upp mina hörlurar.

Sure Sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin