Musik Knark #6 Marina and the Diamonds

Jag har lyssnat på denna människan sedan tidig vår i år och jag har älskat henne sen dess. Sen efter ett tag fick jag veta att hon skulle till emmabodafestivalen och självklart så åkte jag och såg den och hon var fantastisk och otroligt vacker.

Nästa år så släpper hon sin första skiva och den andra officiella singeln (hollywood) där hon berättar (sjunger) hur svårt det är att anpassa sig för den amerikanske kulturen om man är invandrare just i Amerika.

Marina and the diamonds - Hollywood

 


Kommentarer
Postat av: Aneta

"she is a polish girl in america i ask her why do you want to be a hollywood wife"hade kunnat handla om Anna anka... men kul att marina gjort en låt om Amerika iochmed att hon är så beroende av the u s and a. Jag gillar verkligen låten hon är grym!

2009-12-06 @ 16:39:29
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin