Jag är dålig idag.

Inte dålig sjuk eller något annat såt som man kan förstå varför man är dålig för.

Men det var såhär att jag prestera inte det bästa jag kunde i skolan. missade hela projektarbetet men eftersom jag är trogen mina vänner så kommer den vara klar innan vi har vår redovisning så det fixar sig.

Snart ska jag fixa till mig då jag ska åka hem till min vän Jakob och hans andra vän. Jag tror det blir massa trevligt då jag brukar ha trevligt med Jakob när jag träffar honom.

Nu ska jag dock göra mig klar så kanske vi hörs senare.

HejHej och Sure Sure!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att inte vara förmögen till att göra det som borde göras?

Att veta att även om man går till skolan får man inget gjort?

I know the feeling.

/L

2009-12-10 @ 20:32:01
URL: http://rymdsylten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin