En fredag med massa händelser.

Fast nu är det lördag och man har sovit ut ett tag men kan berätta lite om gårdagen då.

först när skolan slutade stack jag och elli ut och köpte saker som är nödvändigt för en trevlig förfest för att peppa upp fredagen och så gick vi våra egna vägar.

Felicia och elli kom hem till mig runt 19:20 och då började peppen lite senare kom Aneta och sedan slutligen Linn och då var det dags att gå. När vi kom dit till bodoni så var det först lite problem med att komma in men vi tog det lungt och tog något och äta sedan testade vi igen och då gick det bra. På klubben (Tomboy) som var en besviklse förra gången var mycket bättre idag än förra gången och med det avslutar jag detta inlägget.

(jag kom inte med på någon av mingelfotona vilket r skönt för jag fick se hur jag såg ut på det hahaha så jag ser det positivt Aneta kom med I alla fall :D)


Lady GaGa och Cyndi lauper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin