Brittany Murphy.

Brittany murphy dog igår av hjärtstillestånd. Hon var bara 32 år gammal.


Det Läste jag igår innan jag gick och la mig på aftonbladets hemsida och jag bara blev helt mållös, Jag visste inte vad jag skulle säga. Hon kanske inte var världens mest omtalade kvinna men hon hade talang även om man mest såg henne i torra komedifilmer men varje gång hon fick en roll så levde hon ut den totalt (kolla bara i Sin City).

Denna grymt vackra människa dog och ska bara säga. Hur vet du Amir att michael jackson var en pedofil? gick han på dig? naaw tycker synd om dig.

Men vila i frid Brittany och ja ska nu se Sin City för dig!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Alla mina favoriter bara dör, :(

2009-12-21 @ 19:08:23
Postat av: Berit

klart mj inte någonsin skulle va på amir, amir ser ut som en fet kossa och är så jävla skabbig att jag vill dö.. fyfan!!



Brittany Murphy, R.I.P <3 :(

2009-12-22 @ 23:18:49
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin