ÅRETS NOMINERINGAR: PRIVAT.

jag gör två stycken inlägg med vinnare av varje kategori för årets bästa personer inom vald kategori och i den andra lite andra saker som är lite mer allmäna som musik.


Här kommer nominerings vinnarna:

Årets fest:

Aneta Reinmann



Men flera besök på vissa fester och flera flera mingelbilder har vi varit på en av dom mest roliga festerna iår och hon har gjort mitt klubbliv år 2009.


Årets överaskning:


Amanda K



Amanda som har visat stark vilja att förändra sitt liv och verkligen står för det hon säger har jag haft väldigt roligt med denna säregna person som har varit fantastisk mot mig detta år :D


Årets nykomling:

Felicia "Berit" Norgren



Var väldigt skeptisk mot denne person allra först men när en viss bessatthet kan man nog säga det så har vi verkligen pratat och börja komma överens om saker.


Årets Veteran:

Levinia "Vinare" och Elli Banan



Jag kunde inte riktigt välja mellan dom här personerna men saker som har sagts och gjorts har gjort att mitt förtroende för dom bara har växt och växt. Grattis till årets veteran.




Kommentarer
Postat av: Berit

aaw så glad jag blir :D, tack!

2009-12-31 @ 12:27:23
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Berit

en sak till; hahaha varför denne bild? xD

2009-12-31 @ 19:01:01
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2009 Jesper Molin